Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do NISSAN SENTRA

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Profil piasty: 21,9 x 26, średnica 1 [mm]: 200, średnica 2 [mm]: 215, Artykuł uzupełniający / i...
296,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 5.24, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez wysprzęglika centra...
273,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 26, Profil piasty: 20,10x21,88-26N, średnica [mm]: 215
306,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Sprzęgło do samochodu NISSAN SENTRA

Sprzęgło samochodu NISSAN SENTRA jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN SENTRA musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie NISSAN SENTRA?

W trakcie użytkowania samochodu NISSAN SENTRA sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie NISSAN SENTRA

Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN SENTRA zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN SENTRA ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.