6 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
520,27
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
520,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 117,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 117,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 250
652,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
652,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
1 245,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 245,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
1 308,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 308,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 9.2
Rozwiń więcej danych
614,34
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
614,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu OPEL MONTEREY A jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie OPEL MONTEREY A musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu OPEL MONTEREY A sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu OPEL MONTEREY A zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. OPEL MONTEREY A ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.