20 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
296,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
296,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
181,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
181,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
427,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
427,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,2x20,9-18n
Średnica [mm]: 200
212,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
212,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 4.69
Siła wyrzutu [n]: 4250
Rozwiń więcej danych
381,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
381,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,2x21 - 18n
Średnica [mm]: 180
185,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
185,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 18,2 x 20,97
Średnica zewnętrzna [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
157,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
157,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
518,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
518,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
270,54
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
270,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
346,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
346,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: 180 dbr
Rozwiń więcej danych
368,24
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
368,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: 200 dbr
Rozwiń więcej danych
297,55
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
297,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: 180 cpo, gaffel breedte 29
Rozwiń więcej danych
254,57
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
254,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 200
203,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
203,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 18,2x20,9-18n
Średnica [mm]: 200
201,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
201,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
316,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
316,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20.8 x 18.3
Rozwiń więcej danych
194,30
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
194,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
194,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
194,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
301,81
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
301,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
280,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
280,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 205 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 205 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 205 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 205 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 205 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.