46 produktów
Wybierz auto
0350821340
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
288,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
261,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4130402510
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
260,16
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
260,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
411,81
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
411,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100117
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 200
202,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350003501
408,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350786064
Ciężar [kg]: 4.69
Siła wyrzutu [n]: 4250
Rozwiń więcej danych
381,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
381,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
203,30
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
203,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR336306
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
173,92
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
173,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR359943
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
184,82
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
184,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100110
Profil piasty: 18,2x20,9-18n
Średnica [mm]: 200
201,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH92CICI03
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
225,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
297,55
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
297,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961857
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: 180 cpo, gaffel breedte 29
Rozwiń więcej danych
254,57
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
254,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
200,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
196,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
270,54
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
270,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6208
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20.8 x 18.3
Rozwiń więcej danych
194,98
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
194,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHK7601
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21 x 18.2
Rozwiń więcej danych
262,56
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
262,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
174,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 205 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 205 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 205 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 205 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 205 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.