80 produktów
Wybierz auto
03563000950005
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
434,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
434,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601189
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990549
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
689,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
689,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 097,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 097,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 676,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 676,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
863,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
863,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
793,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
793,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600014300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 579,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 579,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 506,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 506,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153060
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.528
Rozwiń więcej danych
524,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
524,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601186
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 539,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 539,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 655,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 655,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 639,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 639,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350845180
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
1 571,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 571,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL2DS1184
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
304,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
304,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1185
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
265,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100163
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMSF10641057
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18.2x21.0
Rozwiń więcej danych
1 166,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 166,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2528
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6 x 21.4
Rozwiń więcej danych
682,22
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
682,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64140
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
364,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
364,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 3008 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 3008 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 3008 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 3008 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 3008 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.