87 produktów
Wybierz auto
0339624347634
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
692,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
692,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835014
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,8 x 21,2
Rozwiń więcej danych
1 890,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 890,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826374
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
527,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
527,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624308709
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
477,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
477,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624309209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
613,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
613,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
872,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
872,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
435,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962544CSC
Profil piasty: 24,5x21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 616,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
2 616,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011049
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
370,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7861
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6 x 21.3
Rozwiń więcej danych
400,11
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
400,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1391
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
576,86
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
576,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130241
Ciężar [kg]: 6.89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wysprzęglika centralnego
520,88
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
520,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
332,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
312,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
312,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120577
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
456,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120712
Profil piasty: 21,3x24,6-21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
425,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
425,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64130
Średnica [mm]: 240
354,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
354,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64133
Średnica [mm]: 240
347,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
347,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
398,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
398,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
405,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
405,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT TRAFIC II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT TRAFIC II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT TRAFIC II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT TRAFIC II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT TRAFIC II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.