88 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
720,27
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
720,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,8 x 21,2
Rozwiń więcej danych
1 883,38
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
1 883,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
654,19
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
654,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
528,40
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
528,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
619,43
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
619,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 6.89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wysprzęglika centralnego
523,43
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
523,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6 x 21.3
Rozwiń więcej danych
402,13
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
402,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
584,53
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
584,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
414,76
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
414,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
357,47
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
357,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
336,09
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
336,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.6 x 21
Parametr: D 240
Rozwiń więcej danych
439,62
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
439,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.2 x 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
497,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
497,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.6 x 21
Parametr: D 240
Rozwiń więcej danych
336,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
336,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,5x21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 642,39
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
2 642,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
448,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
448,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
398,80
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
398,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
275,00
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
275,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
300,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
300,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
301,57
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
301,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT TRAFIC II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT TRAFIC II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT TRAFIC II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT TRAFIC II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT TRAFIC II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.