80 produktów
Wybierz auto
0339624347634
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
688,69
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
688,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834097
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,2 x 21,4
Rozwiń więcej danych
680,08
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
680,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835014
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,8 x 21,2
Rozwiń więcej danych
1 909,08
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
1 909,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826374
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
525,96
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
525,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624309209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
607,27
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
607,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623315934
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
564,90
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
564,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100573
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
331,08
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
331,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100710
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
284,91
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
284,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
405,14
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
405,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,27
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
431,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962491
Profil piasty: 24.2 x 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
492,37
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
492,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,92
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
332,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120575
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
444,49
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
444,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100576
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
324,07
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
324,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
398,19
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
398,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011049
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
370,07
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
370,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64130
Średnica [mm]: 240
313,38
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
313,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64133
Średnica [mm]: 240
306,37
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
306,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64135
Średnica [mm]: 240
339,15
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
339,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF1024
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
334,96
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
334,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT TRAFIC II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT TRAFIC II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT TRAFIC II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT TRAFIC II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT TRAFIC II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.