6 produktów
Wybierz auto
SAC3000950780
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 20x21-26n
Rozwiń więcej danych
409,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
409,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT18811138
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 20x21
Rozwiń więcej danych
529,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
529,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951627
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 20,1x21,9-26n
Rozwiń więcej danych
530,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
530,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620335109
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
458,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
458,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK620335133
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
656,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
656,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832231
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,7 x 20
Rozwiń więcej danych
529,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
529,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT TWINGO III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT TWINGO III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT TWINGO III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT TWINGO III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT TWINGO III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.