31 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 631,97
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 631,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Rozwiń więcej danych
671,24
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
671,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
652,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
652,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
422,16
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
422,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
310,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
310,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 18.292
Rozwiń więcej danych
1 429,13
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 429,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 18.19
Rozwiń więcej danych
1 603,20
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 603,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 464,39
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 464,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
295,77
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
295,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,9x24,3-23n
Rozwiń więcej danych
882,44
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
882,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
947,16
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
947,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
448,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
448,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 30.6 x 28.2
Rozwiń więcej danych
736,65
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
736,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
906,79
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
906,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
326,30
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
326,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
377,59
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
377,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
500,21
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
500,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 16.631
Rozwiń więcej danych
1 071,91
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 071,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
806,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
806,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,2-23n
Rozwiń więcej danych
884,96
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
884,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SEAT EXEO ST jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SEAT EXEO ST musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SEAT EXEO ST sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SEAT EXEO ST zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SEAT EXEO ST ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.