Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do SUBARU FORESTER IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zestaw sprzęgła SACHS 3000 950 006

Ilość zębów: 24

Średnica [mm]: 240

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

548,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

548,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła EXEDY FJK2048

Ilość zębów: 24

Średnica zewnętrzna [mm]: 230

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 415,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 415,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła SACHS 2290 601 166

Ilość zębów: 24

Średnica [mm]: 240

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 771,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

1 771,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła JAPKO 92722

Ilość zębów: 24

Średnica [mm]: 240

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

820,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

820,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 624 3757 00

Średnica [mm]: 240

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

851,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

851,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła LUK 623 3754 00

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 824,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 824,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła AISIN KF-040

Ilość zębów: 24

Średnica [mm]: 230

1 277,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 277,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw sprzęgła ASHIKA 92-07-722

Ilość zębów: 24

Średnica [mm]: 240

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

610,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

610,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU FORESTER IV

Sprzęgło do samochodu SUBARU FORESTER IV

Sprzęgło samochodu SUBARU FORESTER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU FORESTER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER IV?

W trakcie użytkowania samochodu SUBARU FORESTER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie SUBARU FORESTER IV

Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU FORESTER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU FORESTER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.