11 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
633,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
633,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
882,60
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
882,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
943,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
943,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,2 x 24
Średnica 1 [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
444,25
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
444,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
680,43
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
680,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
397,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
397,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
312,17
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
312,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,7 x 25,3 - 24n
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
288,58
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
288,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 6.65
Rozwiń więcej danych
608,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
608,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 5.48
Zdjęcie producenta: 1
535,90
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
535,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
488,28
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
488,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUBARU LEGACY III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU LEGACY III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU LEGACY III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU LEGACY III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU LEGACY III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.