195 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 272,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 272,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
976,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
976,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
953,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
953,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
976,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
976,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
369,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
369,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 082,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 082,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 621,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 621,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
364,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
364,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 607,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 607,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
724,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
724,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3 x 22,1 - 28n
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
263,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
263,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Rozwiń więcej danych
1 092,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 092,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
478,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
478,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
841,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
841,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 690,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 690,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 752,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 752,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
744,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
744,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 21,8x24,3-23n
Rozwiń więcej danych
768,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
768,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 746,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 746,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 23 x 20
Rozwiń więcej danych
499,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
499,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu VW GOLF VI jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie VW GOLF VI musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu VW GOLF VI sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu VW GOLF VI zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. VW GOLF VI ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.