16 produktów
Wybierz auto
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
438,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
438,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
545,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
545,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11451392301
375,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
375,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
040965320
Wymiary radiatora: 287 x 268 x 48 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
513,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
513,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
428,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
428,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
297,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
297,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm
Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
Rozwiń więcej danych
258,25
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
258,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG351319204400
356,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
356,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 50
Szerokość [mm]: 290
Rozwiń więcej danych
521,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
521,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAXAC630044
Długość sieci [mm]: 300
Szerokość sieci [mm]: 288
Rozwiń więcej danych
264,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
264,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 50
Szerokość [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
474,94
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
474,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALCI141000P
Strona zabudowy: Z lewej
Wersja: Produced by behr
Rozwiń więcej danych
882,10
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
882,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALCI142000P
Strona zabudowy: Z prawej
Wersja: Produced by behr
Rozwiń więcej danych
836,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
836,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALCI78000P
Strona zabudowy: Z prawej
Wersja: Produced by behr
Rozwiń więcej danych
743,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
743,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 50
Szerokość [mm]: 300
Rozwiń więcej danych
451,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
451,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 288 x 292 x 50 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
530,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
530,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
W silnikach aut VW TOUAREG II, w których zastosowano doładowanie, obecna jest chłodnica powietrza doładowującego, czyli intercooler. Funkcją tego elementu jest chłodzenie powietrza sprężonego, zanim trafi ono do cylindrów silnika. Celem jest zwiększenie gęstości powietrza, która wzrasta wraz ze spadkiem temperatury. Gęstsze powietrze zapewnia wyższą efektywność spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, a zatem wyższą moc, którą silnik spalinowy jest w stanie wygenerować.
Intercooler stosowany w samochodach VW TOUAREG II korzysta z powietrza atmosferycznego jako medium chłodzącego. Pobiera on sprężone powietrze doładowujące i wychładza je, następnie dostarczając do kolektora ssącego. Intercooler w aucie VW TOUAREG II jest umieszczony w miejscu gwarantującym dobry dostęp do powietrza atmosferycznego, co niestety wiąże się z ryzykiem jego uszkodzenia przez kamienie z jezdni czy też zabrudzenia. Intercooler jest także wysoce narażony na uszkodzenia w przypadku wszelkiego rodzaju kolizji z udziałem przodu pojazdu.
Intercooler stosowany w samochodzie VW TOUAREG II z reguły nie wymaga wymiany z powodu zużycia eksploatacyjnego. Niekiedy może jednak potrzebować wyczyszczenia, gdyż zanieczyszczenia obniżają wydajność jego pracy. Jedynym powodem konieczności wymiany chłodnicy powietrza na nową jest uszkodzenie mechaniczne, które wbrew pozorom zdarza się dość często (ze względu na lokalizację). Intercooler wymienia się po stwierdzeniu jego nieszczelności, powodującej nieprawidłową pracę silnika – np. wyczuwalnie słabsze przyspieszenie.