Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do BMW 3 E90

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 64, Szerokość [mm]: 30, Ciężar [kg]: 0.016, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo ...
48,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 87, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik, Ilość biegunów: 2, Funkcja przełączania:...
24,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
27,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 87, Ciężar [kg]: 0.005, Kolor: szary, Ilość połączeń: 2, Kolor: szary, Zdję...
29,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 87, Ciężar [kg]: 0.005, Kolor: szary, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta...
27,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 61, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Długoś�...
15,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Rozmiar klucza: 22, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość połączeń: 2
45,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
32,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
38,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 48.5, Ciężar [kg]: 0.03, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Kolor: czarny, Rozmiar kluc...
28,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
24,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
26,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: 12, Ilość połączeń: 2, Skok gwintu [mm]: 1.5
65,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 70, Ciężar [kg]: 0.01, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Materiał: tworzywo sztuczne,...
62,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełn...
64,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
52,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 19.7, Szerokość [mm]: 19.9, Wysokość [mm]: 82.3, Ciężar [kg]: 0.02
38,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Długość [mm]: 48.5, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza:...
16,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – BMW 3 E90

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie BMW 3 E90 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie BMW 3 E90 – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie BMW 3 E90 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

BMW 3 E90 – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie BMW 3 E90 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.