Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do FIAT CROMA

39 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilość biegunów: 2
47,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 61, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Długoś�...
15,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor obudowy: czarny, Kształt obudowy wtyczki: owalny
28,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.015, Materiał: tworzywo sztuczne, metal, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełn...
35,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: owalny, Oznaczenie kol...
29,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 63, Ciężar [kg]: 0.025, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Kolor: zielony, Rozmiar kluc...
36,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 12, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / ...
23,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12, Kolor: zielony, Rozmiar klucza: 19mm, alternatywny zestaw naprawczy: Harness: 90...
29,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
22,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
21,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
18,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.015, Materiał: tworzywo sztuczne, metal, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełn...
49,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
33,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
19,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
24,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Rezystancja [Ohm]: 311, 2700, Zakres temperatury [°C]: 25, 80, Kolor: czarn...
51,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 4708762, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: czujnik ...
27,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
51,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – FIAT CROMA

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FIAT CROMA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie FIAT CROMA – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FIAT CROMA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

FIAT CROMA – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FIAT CROMA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.