28 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0396TS1024012B1
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BECBTS3004
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479302720
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0479300465
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03540280130026
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AUT150014210
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP300163
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873165
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873143
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82068
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: MEA82033
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042250230002
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046332040
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS2677
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS2686
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040107788
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040107798
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS1024412B1
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830143
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040101806
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD ESCORT VI kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD ESCORT VI nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD ESCORT VI są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.