37 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2596
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS1024012B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82068
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: CALWS2516
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2686
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BECBTS3004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AUT150014210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82107
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP300163
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV25720042
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302720
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0350700061
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2545
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333735
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2589
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2677
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046332040
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82033
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830165
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040107788
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD ESCORT kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD ESCORT nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD ESCORT są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.