Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do FORD KA III

24 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 63, Ciężar [kg]: 0.025, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Kolor: zielony, Rozmiar kluc...
36,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełn...
64,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
22,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
36,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2
18,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
34,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: zielony
32,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 63, Ciężar [kg]: 0.025, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, Kolor: zielony, Rozmiar kluc...
34,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.011, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
34,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 63, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Kolor obu...
18,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.011, Kolor: czarny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszcze...
36,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 4708762, Gwint zewn. [mm]: M 12x1,5, Rozmiar klucza: 19 mm, Rodzaj czujnika: czujnik ...
26,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1,5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilo...
50,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 55 190 791, Długość [mm]: 62, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Ilość biegunów: 2, Arty...
33,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Specyfikacje asortymentowa: spięty, Wersja: 1
36,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.024, Kolor: brązowy, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
26,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Napięcie robocze [V]: 12
37,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: 2
37,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Specyfikacje asortymentowa: spięty, Wersja: 1
39,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – FORD KA III

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD KA III kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie FORD KA III – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD KA III nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

FORD KA III – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD KA III są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.