Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do FORD KA III

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

144,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

144,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Ctm-ft-014

69,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.03

69,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Wysokość [mm]: 9.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem

83,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 06.03

83,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Ciężar [kg]: 0.23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Ciężar [kg]: 0.38

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

212,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Ciężar [kg]: 0.23

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

77,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Temperatura otwarcia [°c]: 88

Ciężar [kg]: 0.254

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD KA III

Obudowa termostatu do samochodu FORD KA III

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD KA III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie FORD KA III

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.