22 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040136038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302138
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830317
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV25721241
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEY7148210001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873285
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3038
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HEL6PT009309781
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80152
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2609
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830285
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VAL700093
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080037
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADB117216
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MALTSE29
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009309391
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80145
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD KUGA II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD KUGA II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD KUGA II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.