5 produktów
Wybierz auto
KAM7710206
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
101,04
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710204
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
49,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
49,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514500800
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
123,50
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
123,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638780
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
103,68
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710198
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
80,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
80,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD KUGA II oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.