22 produktów
Wybierz auto
Nr art: FEB106482
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2596
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: MEY7148210001
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FASFT80149
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB107888
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MEY7148210000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: KAM4080056
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUADJ137220
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333735
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873285
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873289
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82107
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: VAL700095
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 05261830285
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: DELTS10481
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV25721241
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: CALWS3038
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0451WS3149
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830289
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10287
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD MONDEO III kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD MONDEO III nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD MONDEO III są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.