9 produktów
Wybierz auto
Producenci
VEMV25991757
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
226,57
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
226,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03805
Ciężar [kg]: 0.23
Masa [g]: 230
36,84
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
36,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710205
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
42,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
42,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710010
Temperatura otwarcia [°c]: 98
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
67,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
67,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
100,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03814
Temperatura otwarcia [°c]: 98
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
162,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
162,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
98,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
98,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
108,63
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
108,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
69,48
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
69,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD MONDEO III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.