7 produktów
Wybierz auto
VEMV25991757
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
197,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
197,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710205
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
43,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
43,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
101,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
101,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03814
Temperatura otwarcia [°c]: 98
Ciężar [kg]: 0.21
Rozwiń więcej danych
164,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
164,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
110,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
110,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1514501200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
128,67
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
128,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710010
Temperatura otwarcia [°c]: 98
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
68,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
68,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD MONDEO III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.