7 produktów
Wybierz auto
Producenci
VEMV25991757
Materiał: Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
195,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710205
Temperatura otwarcia [°c]: 90
Średnica [mm]: 23
Rozwiń więcej danych
42,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
98,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
100,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA35136
Temperatura otwarcia [°c]: 88
109,88
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
109,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA46086
69,48
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
69,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710010
Temperatura otwarcia [°c]: 98
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
67,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie FORD MONDEO III oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.