Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do HONDA PILOT II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 37870-RWC-A01, Ciężar [kg]: 0.018, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie ...
51,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1.25, Rozmiar klucza: 17, Ilość połączeń: 2
19,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1.25
30,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – HONDA PILOT II

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie HONDA PILOT II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie HONDA PILOT II – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie HONDA PILOT II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

HONDA PILOT II – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie HONDA PILOT II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.