24 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107481
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2690
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1024012B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82107
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV25721241
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3038
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY7148210001
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333735
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2677
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA15106734
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1024212B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830285
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042250924467
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FAE33734
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB106734
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY30148210004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: HEL6PT009309781
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080021
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADT37220
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie JAGUAR XJ kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie JAGUAR XJ nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie JAGUAR XJ są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.