Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do JAGUAR XJ IV

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wymiar gwintu: M 12x1,5, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Il...
41,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
24,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 1
50,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
alternatywny zestaw naprawczy: Harness: 9001-957
25,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JAGUAR

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – JAGUAR XJ IV

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie JAGUAR XJ IV kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie JAGUAR XJ IV – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie JAGUAR XJ IV nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

JAGUAR XJ IV – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie JAGUAR XJ IV są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.