32 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107481
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040136038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2690
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY40148210000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302138
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830323
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873323
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1024012B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX211050
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080021
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080030
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BECBTS3004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP502912
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET0905052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT80152
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2609
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2677
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY30148210004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MAZDA 2 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MAZDA 2 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MAZDA 2 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.