15 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040136038
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479302138
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1024012B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82132
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BECBTS3004
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046333706
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2609
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2677
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10294
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042250924467
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080021
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADT37220
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080037
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040124467
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADB117216
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MAZDA 2 I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MAZDA 2 I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MAZDA 2 I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.