Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do MERCEDES-BENZ VITO W639

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 45.5, 89, Ciężar [kg]: 0.01, średnica zewnętrzna [mm]: 7, 15, Ilość połącze...
24,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 61, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Długoś�...
15,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Ilość podłączonych styków: 2
40,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14x1,5, Kolor: czarny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z usz...
33,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 000 905 61 02, Grubość [mm]: 50, Szerokość [mm]: 30, średnica zewnętrzna [mm]: ...
27,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
22,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
33,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
33,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilość biegunów: 2
36,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem, Ilość biegunów: 2
39,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 45.5, 89, Ciężar [kg]: 0.01, średnica zewnętrzna [mm]: 7, 15, Ilość połącze...
25,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: 1, 2
34,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / ...
25,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: --, Punkt włączania [°C]: -40, Rozmiar klucza: --, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, I...
40,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 9 mm, Ilość połączeń: 2
29,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 51, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Zdjęci...
45,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.015, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ...
37,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
33,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 51, Ciężar [kg]: 0.02, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość po...
43,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – MERCEDES-BENZ VITO W639

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

MERCEDES-BENZ VITO W639 – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.