6 produktów
Wybierz auto
KAM7710119
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Średnica [mm]: 43
Rozwiń więcej danych
38,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
38,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1314500200
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem, z termostatem
198,54
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
198,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1314500100
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
72,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
72,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710023
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
150,36
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
150,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710150
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
66,07
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
66,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMME027
Numer seryjny: Ctm-me-027
99,94
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
99,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W639 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.