🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do MITSUBISHI PAJERO SPORT II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik temperatury płynu chłodzącego EPS 1.830.080
Czujnik temperatury płynu chłodzącego EPS 1.830.080
Wymiar gwintu: 44.1, Rodzaj koprusu: z obudową, Rodzaj wtyczki: męski, Oznaczenie koloru: brązowy
22,01 zł
22,01 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego FACET 7.3080
Czujnik temperatury płynu chłodzącego FACET 7.3080
21,21 zł
21,21 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego BLUE PRINT ADC47218
Czujnik temperatury płynu chłodzącego BLUE PRINT ADC47218
Ciężar [kg]: 0.066, Zdjęcie producenta: 1
37,85 zł
37,85 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego VEMO V37-72-0004
Czujnik temperatury płynu chłodzącego VEMO V37-72-0004
Wymiar gwintu: 3/8 x 19 BSP, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 19, Ilość biegunów: 2
36,80 zł
36,80 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego FACET 7.3230
Czujnik temperatury płynu chłodzącego FACET 7.3230
Kolor obudowy: czarny
41,93 zł
41,93 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego CALORSTAT BY VERNET WS3041
Czujnik temperatury płynu chłodzącego CALORSTAT BY VERNET WS3041
Wymiar gwintu: 3/8x19 BSP
19,83 zł
19,83 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego EPS 1.830.230
Czujnik temperatury płynu chłodzącego EPS 1.830.230
Kolor obudowy: czarny
43,98 zł
43,98 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego DELPHI TS10327
Czujnik temperatury płynu chłodzącego DELPHI TS10327
Wymiar gwintu: PT3/8, Kolor: czarny, Rozmiar klucza: 19mm, Ilość podłączonych styków: 2
35,96 zł
35,96 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury płynu chłodzącego HELLA 6PT 009 107-121
Czujnik temperatury płynu chłodzącego HELLA 6PT 009 107-121
Wymiar gwintu: 3/8 GAS, Rezystancja [Ohm]: 294, 2080, Zakres temperatury [°C]: 25, 80, Kolor: czarn...
46,01 zł
46,01 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – MITSUBISHI PAJERO SPORT II

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

MITSUBISHI PAJERO SPORT II – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.