57 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0451WS2598
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS10253
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP207437
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1293100800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV40720320
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04213141362102
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042270928378
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: HEL6PT009107161
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1293101600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MALTSE10
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720332
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FASFT80052
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873005
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873264
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1193102200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1293101000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82098
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0487150084010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479202366
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP205935
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie OPEL TIGRA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie OPEL TIGRA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie OPEL TIGRA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.