47 produktów
Wybierz auto
GAT052940
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
35,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
35,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 200
30,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
30,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV402001
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
24,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
24,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214300500
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
23,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
23,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0782H
Strona zabudowy: Góra
26,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
26,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH6720
Dla numeru oe: 6336101
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
101,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
101,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479207503
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
80,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
80,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
35,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
35,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053241
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
34,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
34,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420176
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
82,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
82,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010429
Materiał: Tworzywo sztuczne
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
159,12
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
159,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Średnica zewnętrzna [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
18,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
18,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 120
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
18,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
18,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214301600
Opcja wyposażenia: Radiator inlet
Strona zabudowy: Góra
26,90
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
26,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.5
75,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
75,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 592
75,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
75,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV357
24,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
24,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV235
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.68
84,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
84,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP205714
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wody do rury wodnej
20,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
20,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Masa [g]: 120
Rozwiń więcej danych
20,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
20,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL TIGRA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL TIGRA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.