26 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009309551
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82242E
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: FASFT80129
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82187
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: TOP701651
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: CALWS3081
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333810
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333811
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 046333840
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS2694
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: KAM4080047
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VEMV46720066
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV46720067
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX210416
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 05261830341
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10461
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0396TS10458
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HEL6PT009309471
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0451WS3019
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 05261830251
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie RENAULT KANGOO II kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT KANGOO II nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie RENAULT KANGOO II są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.