19 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040132510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107141
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV10720955
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1023612B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042230932510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04211009190017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1193101200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MET0905015
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TRU0742076
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080074
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873258
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82104
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV10720914
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TOP109385
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210141
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MAX210165
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830258
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2604
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080022
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SKODA SUPERB I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SKODA SUPERB I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SKODA SUPERB I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.