23 produktów
Wybierz auto
Nr art: 042270928378
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BLUADK87217
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82098
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042873368
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3079
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV40720376
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080026
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830368
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040128265
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040128378
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042281928265
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: DELTS10506
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB106733
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: KAM4080008
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080024
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080034
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2633
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2938
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3093
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV37720002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SUZUKI IGNIS kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI IGNIS nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI IGNIS są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.