38 produktów
Wybierz auto
Nr art: 05261830080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873080
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS2690
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040136364
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873079
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046331630
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873115
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV64203
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET0905052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451WS2537
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830542
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA821002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2548
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3046
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0510210224
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82033
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEA82139
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VEMV37720002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA33102487
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046334400
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie SUZUKI VITARA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI VITARA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie SUZUKI VITARA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.