24 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03356PT009107351
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451WS2674
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HEL6PT009309461
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040128611
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1193200900
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 042873110
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEA82271
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MET0905052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS2561
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV95720017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY5148210003
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MEA82280
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 046332370
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: CALWS3062
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY1009190013
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: DELTS10493
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM4080064
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042255928611
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 05261830304
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042873304
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie VOLVO V70 I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie VOLVO V70 I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie VOLVO V70 I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.