Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do VW PASSAT ALLTRACK

28 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.015, Ilość połączeń: 2, Oznaczenie koloru: szary, Długość śruby pod głów...
38,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Specyfikacje asortymentowa: wcisnięty, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Artykuł uzupe�...
34,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Ilość połączeń: 2, Oznaczenie koloru: szary, Długość śruby pod główk...
37,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: owalny, Oznaczenie kol...
19,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 20, Kolor: szary, czarny, Specyfikacje asortymentowa: spięty, Rodzaj koprusu: bez ob...
27,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 26, Długość [mm]: 20, Wysokość [mm]: 57, Ciężar [kg]: 0.02, Kolor: szary, Pro...
53,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Kształt: kształt I, Rodzaj koprusu: bez obudowy, Kolor obudowy: czarny
40,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Kształt: kształt L, Rodzaj wtyczki: Styk śrubowy
46,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.011, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
53,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.015, Kolor: szary, Ilość połączeń: 2, Oznaczenie koloru: szary, Długość śr...
20,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
170,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 20 mm, Liczba styków diagnostycznych (pinów): 2
26,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 12 mm
74,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
30,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszcz...
43,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 20 mm, Ilość połączeń: 2, Długość śruby pod główką [mm]: 20, Liczba styk�...
17,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.013, Kolor: czarny, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
61,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
21,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – VW PASSAT ALLTRACK

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

VW PASSAT ALLTRACK – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.