92 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040132510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042230929318
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009309331
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03356PT009107141
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VEMV10720955
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479109896
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0396TS1023612B1
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040129318
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP109245
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040131539
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042230932510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479116269
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 04211009190017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333784
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 046333640
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040134762
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 05261830278
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP115879
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP622256
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: CALWS3071
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie VW PASSAT kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie VW PASSAT nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie VW PASSAT są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.