7 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: 20 mm
21,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
49,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
49,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
35,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
35,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5072891
21,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
21,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
Kolor obudowy: Szary
23,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
23,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Zielony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M 12x1,5
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
22,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu FORD GALAXY II. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.
Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie FORD GALAXY II jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.
Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu FORD GALAXY II. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.