6 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: 3/8x19 bsp
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
38,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 122 153 01 28
Wymiar gwintu: 3/8"-19bsp
Rozwiń więcej danych
30,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
19,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 3/8 gas 19 h con.
Ilość biegunów: 2
48,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1,5
Rozmiar klucza: 17
Rozwiń więcej danych
21,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
21,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8-gas
Parametr: Universal
Rozwiń więcej danych
20,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu MITSUBISHI PAJERO II. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.
Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.
Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu MITSUBISHI PAJERO II. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.