Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury płynu chłodzącego do VOLVO S60

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

19,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: czarny
58,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 5263219
20,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Czujnik temperatury płynu chłodzącego do samochodu VOLVO S60 – aby silnik pracował prawidłowo

Zadaniem czujnika temperatury płynu chłodzącego jest monitorowanie ciepła cieczy chłodzącej. Dzięki temu komputer może dobierać optymalne proporcje mieszanki dostarczanej do silnika samochodu VOLVO S60. Pozwala to również określić idealny moment zapłonu mieszanki. W efekcie czujnik jest odpowiedzialny za prawidłową pracę silnika, co pozwala zachować pełną sprawność jednostki.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego w samochodzie VOLVO S60 – co powoduje awarię?

Podstawowym powodem awarii czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie VOLVO S60 jest zużycie eksploatacyjne. Powodem usterki może być też uszkodzenie mechaniczne np. przy kolizji czy przez nieprawidłowo przeprowadzony montaż. Możliwa przyczyna niesprawności czujnika temperatury cieczy chłodzącej to również przerwany przewód zasilający.

Jakie są objawy niesprawnego czujnika temperatury płynu chłodzącego w samochodzie VOLVO S60?

Niesprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego może być powodem problemów z uruchomieniem silnika samochodu VOLVO S60. Wśród objawów awarii tego podzespołu należy również wymienić nierówną pracę jednostki oraz możliwość gaśnięcia silnika w trakcie pracy. Awaria czujnika przyczynia się również do wzrostu spalania – przez brak informacji o temperaturze jednostka sterująca nie dobiera optymalnej dawki paliwa. Uszkodzenie czujnika może wywołać też nierówną pracę silnika na biegu jałowym.