Powiadom mnie o dostępności

Dodatkowe pompy wody do FORD TOURNEO COURIER

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.19, Tryb pracy: elektroniczny, Zdjęcie producenta: 1
259,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny
316,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny
258,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informa...
233,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Dodatkowa pompa wody w samochodzie FORD TOURNEO COURIER – do czego służy?

Dodatkowa pompa wody w samochodzie FORD TOURNEO COURIER pozwala zapewnić obieg gorącego płynu niezależnie od obrotów silnika. Dzięki napędowi elektrycznemu nie jest ona zależna od napędu pasowego. W rezultacie gorący płyn może być transportowany do nagrzewnicy również na postoju na biegu jałowym oraz po zgaszeniu silnika. Pozwala to zachować dopływ ciepłego powietrza do kabiny również na postoju oraz zapewnia odpowiednie chłodzenie jednostki.

Zasada działania dodatkowej pompy wody w samochodzie FORD TOURNEO COURIER

Dzięki temu, że dodatkowa pompa wody jest sterowana elektrycznie, jest w stanie transportować gorący płyn chłodniczy do rdzenia nagrzewnicy bez względu na obroty silnika. Po wyłączeniu jednostki, pompa umożliwia podtrzymanie cyrkulacji płynu chłodzącego w celu transportu chłodziwa w układzie chłodzenia samochodu FORD TOURNEO COURIER.

FORD TOURNEO COURIER – objawy uszkodzenia dodatkowej pompy wody

O tym, że dodatkowa pompa wody w samochodzie FORD TOURNEO COURIER mogła ulec uszkodzeniu, może świadczyć wystąpienie kilku charakterystycznych objawów. Pierwszym z nich jest nierównomierna praca nawiewów w pojeździe – temperatura waha się w zależności od trybu jazdy – spada na biegu jałowym i rośnie podczas szybszej jazdy. Symptomem awarii pompy mogą być także problemy z odmrażaniem przednich szyb w okresie zimowym. Uszkodzoną dodatkową pompę wody należy wymienić na nową, gdyż próby dokonywania napraw elementów układu elektrycznego nie są zalecane.