7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
5 produktów
Wybierz auto
KAM7710224
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
55,40
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
55,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1214500600
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
128,42
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
128,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
135,91
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
135,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
71,43
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
71,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710013
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
80,98
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
80,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie ALFA ROMEO SPIDER oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.