6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
68,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180652
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
Rozwiń więcej danych
93,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479113853
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez termostatu
132,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
132,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710007
Temperatura otwarcia [°c]: 100
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
110,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS00068
12,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
12,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS11138
97,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
97,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A4 B6 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.