6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
78,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
78,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
114,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
114,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114509800
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
90,03
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW063
Numer seryjny: Ctm-vw-063
74,58
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
74,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992107
Ilość zębów: 67
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Rozwiń więcej danych
2 280,01
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
2 280,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1114515710
Temperatura otwarcia [°c]: 113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
1 265,31
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
1 265,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie AUDI A7 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.