5 produktów
Wybierz auto
KAM7710035
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
193,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
193,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP504050
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
55,25
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20991303
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
347,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
347,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20990176
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
146,96
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
146,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710033
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
120,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
120,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 3 F31 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.