Powiadom mnie o dostępności

Obudowy termostatów do BMW 3 F34

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Temperatura otwarcia [°c]: 87, Materiał: tworzywo sztuczne, Specyfikacje asortymentowa: montowany ...
347,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 87, Specyfikacje asortymentowa: montowany wczesniej, Artykuł uzupełnia...
143,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z te...
401,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Temperatura otwarcia [°c]: 108, Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Artykuł uzupełniający / info...
122,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj koprusu: obudowa z tworzywa sztucznego, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca...
57,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Obudowa termostatu do samochodu BMW 3 F34

Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 3 F34 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.

Uszkodzenie obudowy termostatu w samochodzie BMW 3 F34

Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.