7 produktów
Wybierz auto
TOP638761
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
57,26
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
57,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
400,97
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
400,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV20991303
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
341,05
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
341,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP504050
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
54,70
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
54,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20990177
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
127,38
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
127,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP504048
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
54,68
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710033
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
120,36
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
120,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 3 F34 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.