9 produktów
Wybierz auto
0479503137
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
42,96
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
42,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20991304
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
162,48
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
162,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710025
Temperatura otwarcia [°c]: 102
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
206,61
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
206,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP502338
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
89,79
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
89,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20992101
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ilość otworów: 4
Rozwiń więcej danych
820,65
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
820,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7710159
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
65,43
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
65,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710005
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
95,52
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
95,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7710014
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
148,76
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
148,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM031
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów
69,17
zł/szt.
Kraków: pon. 02.06
U ciebie: pon. 02.06
69,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 5 E61 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.