4 produkty
Wybierz auto
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z termostatem
400,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
400,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP504050
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
54,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP503138
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Rozwiń więcej danych
54,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV20990177
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Rozwiń więcej danych
121,17
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
121,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa termostatu umożliwia prawidłowy montaż termostatu w samochodzie BMW 7 F01/F02/F03/F04 oraz połączenie go z przewodami płynu chłodniczego. Dzięki temu termostat może prawidłowo regulować przepływ płynu przez mały i duży obieg w układzie chłodzenia. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego jest lekka i stosunkowo wytrzymała. Jednak może w niektórych sytuacjach ulegać uszkodzeniu. Zużyciu mogą ulec również uszczelki zabezpieczające obudowę termostatu przed wyciekaniem z niej płynu chłodniczego.
Do uszkodzenia obudowy termostatu może dojść podczas prac serwisowych, w wyniku nieodpowiedniego zamocowania. Pęknięcia oraz odkształcenia obudowy mogą pojawić się również przez duże wahania temperatury, związane z kontaktem z rozgrzanym płynem chłodniczym w mroźne dni. W przypadku uszkodzenia obudowy termostatu jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest wymiana elementu na nowy. Pęknięcia i deformacje obudowy wiążą się z wyciekiem płynu, co prowadzi do jazdy z układem pracującym „na sucho”. Wówczas może dojść zarówno do przegrzania i zatarcia silnika, ale również uszkodzenia pozostałych podzespołów układu chłodzenia.